ya gak apa apa
Secuil Rasa

Aku iki manungsa kang kaya dewi sinta
nduweni rasa tresna marag arjuna..

Nanging !!
Rasa iki mung bisa kapendem ing njero ati
mung bisa nyawang arjunaku ing njero mimpi
Gusti !!
kula pengen secuil rasa iki bisa dadi tresna kang abadi
Gusti !!
kula nyuwun, ora mung ngalor ngidul rasane ati iki

apa mung sakejap mata rasa iki?
oraa ! rasa iki kasumber saka ati
rasa iki tulus saurip semati
bagus
thanks
aku donk.

Jawabanmu

2014-03-07T15:09:50+07:00

Ini adalah Jawaban Tersertifikasi

Jawaban tersertifikasi mengandung isi yang handal, dapat dipercaya, dan direkomendasikan secara seksama oleh tim yang ekspert di bidangnya. Brainly memiliki jutaan jawaban dengan kualitas tinggi, semuanya dimoderasi oleh komunitas yang dapat dipercaya, meski demikian jawaban tersertifikasi adalah yang terbaik dari yang terbaik.
Contoh Geguritan Puisi Bahasa Jawa CITA – CITAKU

Esok awan wengi aku sinau
Kanggo nentoake cita-citaku
Ora ana wektu kanggo nyenengake atiku
Nanging semangatku nyagak sinau

Aku sinau sedina-dina
Tansah ngestokake dhawuhe wong tuwa
Takdua sak kabehing gada
Aku kudu entuk juwara

Oooh… gusti
Paringana rido awak mami
Supaya aku sesok bakti negri
Marakabi mring sesame

Oooh.. abot kaya ngene angele
Nanging aku kudu bisa nelakake
Kanggo ngimbangi rekasane wong tuwa
Bapak, Ibu ben lega atine
Putrane bisa Kabul gegayuhane

16 4 16
Jawaban paling cerdas!
2014-03-07T15:15:41+07:00

Ini adalah Jawaban Tersertifikasi

Jawaban tersertifikasi mengandung isi yang handal, dapat dipercaya, dan direkomendasikan secara seksama oleh tim yang ekspert di bidangnya. Brainly memiliki jutaan jawaban dengan kualitas tinggi, semuanya dimoderasi oleh komunitas yang dapat dipercaya, meski demikian jawaban tersertifikasi adalah yang terbaik dari yang terbaik.
Dina Pendidikan Nasional iku
Ora ilang katerak wektu
Mesti ana ing atiku
Lan mesti ana ing atimu

Dina Pendidikan Nasional iki
Dina sing paling tak senengi
Amarga mung dipengeti
Dipengeti setaun kaping siji

Bapak Pendidikan Nasional ya
Ki Hajar Dewantara
Dina Pendidikan Nasional ya
Dirayakake dening warga sak nuswantara
13 3 13
ya, bagus kok
Thanks :D
you are welcome
thanks ..
selesai sudah tugas ku :)
Urwell :)