Jawabanmu

2014-09-11T15:27:36+07:00
Jalan raya ialah jalan utama yg mehubungkan satu kawasan dgn kawasan yg lain
Jawaban paling cerdas!
2014-09-11T15:28:12+07:00
Jalan raya ialah jalan utama yang menghubungkan satu kawasan dengan kawasan yang lain. Biasanya jalan besar ini mempunyai ciri-ciri berikut:Digunakan untuk kendaraan bermotorDigunakan oleh masyarakat umumDibiayai oleh perusahaan negaraPenggunaannya diatur oleh undang-undang pengangkutan
1 5 1