Jawabanmu

2014-09-08T20:57:59+07:00

Ini adalah Jawaban Tersertifikasi

×
Jawaban tersertifikasi mengandung isi yang handal, dapat dipercaya, dan direkomendasikan secara seksama oleh tim yang ekspert di bidangnya. Brainly memiliki jutaan jawaban dengan kualitas tinggi, semuanya dimoderasi oleh komunitas yang dapat dipercaya, meski demikian jawaban tersertifikasi adalah yang terbaik dari yang terbaik.
Dear diary...
Umm... I was very happy yesterday.. In my long holiday, I went to Trenggalek, my past home...I met my old friends ... We didn't meet for many years.. I missed them very much. I and my friends had many great experience. We talked about everything that funny,joke,and stories. Ooh.. what a precious memory it was :3


But dear diary.. I only met them for 3 days.. After that I must go home in Magetan because we have many guests from our family.... Dear diary.... Although that was 3 days, I'm soo grateful to meet my old friends. I hope that I will be able to meet them again~ ^_^
Jawaban paling cerdas!
2014-09-08T21:04:03+07:00

Ini adalah Jawaban Tersertifikasi

×
Jawaban tersertifikasi mengandung isi yang handal, dapat dipercaya, dan direkomendasikan secara seksama oleh tim yang ekspert di bidangnya. Brainly memiliki jutaan jawaban dengan kualitas tinggi, semuanya dimoderasi oleh komunitas yang dapat dipercaya, meski demikian jawaban tersertifikasi adalah yang terbaik dari yang terbaik.
     Since i was get into my new classroom i was see a beautiful girl and i was love her. I was searching her Facebook Account searching more and more til' it found,Her name is Kharisma Puspa Munggaran. I Requested her Facebook Account to be her Friend. And She not Accepted it...
     And two days Later She was Arrogant to me,she's not Talk any word to me,
and i was Search a new girl, and i already found! her name is Afni.She was Little Shy to me and im Shy to her Too... And us Finnaly Get Together till these day...

-Itu cuma karangan aku doang ya sebenernya aku Jomblo :D
Kalo mau ganti nama sama gendernya gak apa apa kok :)
Link untuk Fb ku:
https://www.facebook.com/Sups.cry
aku ga bisa add km..km yg ngeadd yaa..>…
Udah tuh @Alsyharumi3
Namanya:Cry Engine
yup..
yuupp..