Jawabanmu

2014-09-05T16:08:33+07:00
Jawaban paling cerdas!
2014-09-05T16:09:01+07:00
1. Singapura ibukota singapura julukan negara 1001 larangan 2. Malaysia ibukota kuala lumpur julukan negeri jiran 3. Thailand ibukota bangkok julukan istana gajah putih 4. Philipina ibukota manila julukan negara lumbung padi 5. Brunei darussalam ibukota bandar seri bengawan julukan negara petro dollar 6. Vietnam ibukota hanoi julukan vietnam rose 7. Laos ibukota viantiane julukan the locked country 8. Myanmar ibukota ragoon julukan golden land 9. Kamboja ibukota phnom penh julukan hell on earth 10. Indonesia ibukota Jakarta julukan negara kepulauan
3 5 3