Jawabanmu

Jawaban paling cerdas!
2014-09-03T17:00:57+07:00
Tembung gedhe :
- sa pamularsih
- sa kenya kendri
- sa bangsa cara
- sa rara bentrok

tembung tengahan :
- wirang plong
- girisa
- balabak

tembung cilik :
- sinom
- pocung
- wijil
- dandang gula
- gambuh
- asmarandhana
- pangkur
- megatruh
- kinanti
- durma
- maskumambang








apakah membantu?
3 4 3
2014-09-03T18:57:28+07:00
- tembung gedhe
- tembung tengahan
- tembung cilik
1 5 1