Jawabanmu

2014-09-03T09:19:58+07:00
Untuk melindungi saat di laboratorium
Jawaban paling cerdas!
2014-09-03T09:22:09+07:00
Contoh chemical hazard dpt nih dari banggugel tapi bhsa agak melayu. contoh. Asid hidroklorik pekat
adalah hazard kimia kerana sifat
intrinsik korosifnya yang
berpotensi mengakibatkan
kemudaratan kepada kesihatan
manusia dan kerosakan kepada
sesetengah bahan. Risiko percikan
asid ke muka pekerja adalah tinggi
bagi mereka yang tidak memakai
perisai muka berbanding dengan
mereka yang memakainya. Bahaya
jika mempipet asid dengan
hidroklorik dengan mulut.
nah kalo eye & race aku gtau maap ya
1 5 1