Jawabanmu

Jawaban paling cerdas!
2014-09-02T20:17:01+07:00
Dalam sila ke1 : Membina kerukunan hidup di antara sesama umat beragama dan berkepercayaan terhadap Tuhan Yang Maha Esa

sila ke2 : Mengembangkan sikap tenggang rasa dan tepa selira

sila ke3 : Mengembangkan rasa kebanggaan berkebangsaan dan bertanah air Indonesia

sila ke4 : Mengutamakan musyawarah dalam memgambil keputusan untuk kepentingan bersama

sila ke5 : Tidak menggunakan hak milik untuk usaha-usaha yang bersifat pemborosan dan gaya hidup mewah


Semua ada di UUD:)

Jadikan jawaban terbaik yah:)
1 5 1
2014-09-02T20:23:50+07:00
1.Menaati peraturan keluarga.
2.Menaati kedua orang tua
3.bersikap disiplin
4.selalu berskap jujur
5.bersika baik