Jawabanmu

Jawaban paling cerdas!
2014-09-02T05:08:55+07:00
Objek gambar adalah Objek/benda yang ingin kita gambar (Yang ingin kita masukkan ke suatu seni)
Asimetris : bentuk yang tidak beraturan kakak ( mempunyai pandangan 1 arah  :)
Simetris : bentuk yang beraturan ( Mempunyai pandangan ber hadapan :)

Maaf kalo salah :)
Contoh gambar :
Thanks ya,. :)
sya ingin mnta tolong jawab ya apa ya tema dan amanat dri syaor himop
2014-09-02T05:33:58+07:00
pkknya itu objk yg akan kamu ha
gambr