Jawabanmu

2014-02-21T17:37:28+07:00
A)wujud awal fermentasi singkong:sinkonh wujud akhir:makanan(seperti kripik singkong.,dll) b)wujud awal pembakaran lilin:lilin utuh wujud akhir:lilin yang sudah meleleh.. thankz..:)
13 3 13
Jawaban paling cerdas!
2014-02-21T17:40:42+07:00
Fermentasi singkong:
wujud awal;padat,wujud akhir padat tapi lunak(terbentuk zat baru)
karat besi:
wujud awal:padat,wjud akhir padat(terbentuk zat baru)
pembakaran lilin:
wujud awal:padat,wujud akhir;padat(tdk terbentuk zat baru)
maaf.hanya itu yang saya tahu.semoga bermanfaat.
52 4 52