Jawabanmu

Jawaban paling cerdas!
2014-08-31T18:58:05+07:00
Sila 1 : menghargai setiap agama yang dianut.
sila 2 : menghargai pendapat orang lain.
sila 3 : menjaga agar Indonesia tidak terpecah.
sila 4 : menaati peraturan.
sila 5 : menghargai hak setiap orang.

1 5 1
2014-08-31T19:00:55+07:00
Paktek suap: akan terjadi ketidakadilan diantara sesama manusia termasuk pelanggaran ham, korupsi: rakyat indonesia akan mengalami kemiskinan yg sangat tinggi