Jawabanmu

2014-08-24T20:15:48+07:00
Maksudnya bahasa jawa itu apa ya?? maksudnya jawabnya harus pakai bahasa jawa gitu kh?
Jawaban paling cerdas!
2014-08-24T20:18:32+07:00
-paraga(tokoh):yaiku lakon ono ing cerita kasebut
-perwatakan: sifating paraga
-alur : maju,mundur,campuran
-setingg(latar):ana 2 panggonan lan wekdal
-amanat; pesen penyanggit marang pemados
-tema: bakuning cerita
-sinopsis:ringkesan cerita
1 5 1