Jawabanmu

Jawaban paling cerdas!
2014-08-22T18:15:22+07:00
Anata wa nihongo o yomu koto ga dekimasu ka?

apakah kamu bisa berbahasa jepang?
maksudne ape to inbox brainly
ada di kotak masuk gek.
bli raga minta no hp nah kan bli ngelah whats app to,soalne mau tak hapus brainly ne nah,pliss bales
081236266633
bli beneh sing bli ngelah whats app,klo ngelah ditu gen ngobrolne nah
2014-08-22T18:17:38+07:00
KONBAWA artinya selamat siang
kak kan aku bilangnya KONBANWA jd selamat malam bukan selamat siang
berarti beli jani masuk kerja ae
mrn klo sing masuk,nonton sctv bli,seru sajan