Jawabanmu

2014-08-16T06:53:06+07:00
Jawaban paling cerdas!
2014-08-16T06:57:16+07:00
1. Suweg/porang (Amorphophallus campanulatus
2. Uwi (Discorea alata)
3. Gadung (Discorea hispida)
4. Kentang ireng/kentang kleci (Solenostemon rotundifolius)
5 Akar garut/umbi garut (Marantha arrundinacea)
6. Lobak (Raphanus sativus)
7. Bengkuang (Pachyrhizus erosus)
8. Jahe (Zingiber officinale)
9. Gembili
Maaf cuman 9
1 5 1