Jawabanmu

2014-02-04T16:52:46+07:00
Perkebunan : teh,kopi,cengkih,apel,sawi,tomat
Peternakan : sapi,kambing,kuda,ayam,bebek,itik,burung,domba
5 4 5
Bukan Macam-macamnya...... :'(
Tugase P Ringgo y?
Yoi
Jawaban paling cerdas!
2014-02-04T17:21:25+07:00
Jenis Perkebunan :
1. Perkebunan Rakyat
2. Perkebunan Besar

Jenis Petenakan :
1. Peternakan Unggas 
2. Peternakan Hewan Besar 
3. Peternakan Hewan Kecil 

Kayane nek ora salah... 
7 4 7