Jawabanmu

Jawaban paling cerdas!
2014-07-20T07:53:23+07:00
- kabinet natsir
- kaninet sukiman
- kabinet wilopa
- kabinet ali sastromidjojo
- kabinet burhanuddin harahap
- kabinet ali sastromidjojo
- kabinet djuanda
1 5 1
2014-07-20T08:21:18+07:00
#Kabinet Natsir (1950-1951), #Kabinet Sukiman (1951-1952), #Kabinet Wilopo (1952-1953), #Kabinet Ali Sastroamijoyo (1953-1955), #Kabinet Burhanuddin (1955-1956), #Kabinet Ali Sastroamijoyo II , #Kabinet Juanda (1957-1959)