Kita urip ing bebrayan kudu tumindak becik marang liyane. aja nganthi podo padudon karo tanggane. amarga urip rukun kuwi bisa marakake kahanan sing ayem lan tentrem. dene urip sing kebak padudon marakake kahanan sing ala, ora tentrem. akhire bisa nuwuhake crah ing bebrayan.
TULISEN PARIBASAN SING TREP KARO KAHANAN KUWI !!

2

Jawabanmu

2014-06-12T06:13:35+07:00
Aku nggak terlalu tau sih tapi menurutku peribahasanya adalah 'Rukun agawe santosa'
Jawaban paling cerdas!
2014-06-12T06:51:08+07:00

Ini adalah Jawaban Tersertifikasi

Jawaban tersertifikasi mengandung isi yang handal, dapat dipercaya, dan direkomendasikan secara seksama oleh tim yang ekspert di bidangnya. Brainly memiliki jutaan jawaban dengan kualitas tinggi, semuanya dimoderasi oleh komunitas yang dapat dipercaya, meski demikian jawaban tersertifikasi adalah yang terbaik dari yang terbaik.
Rukun agawe sentoso, crah agawe bubrah
2 5 2