Jawabanmu

2014-06-05T22:12:06+07:00
Gampang keles
a. +7
b.+6
c.+6
Jawaban paling cerdas!
2014-06-05T22:40:54+07:00
Cr₂O₃
biloks Cr= +3
          O₂= -2


Cr₂O₇²⁻
2 x biloks Cr  + 7 x biloks O = -2
2 x biloks Cr + 7(-2) =-2
                 biloks Cr = +6

K₂Cr₂O₇
2 x biloks K + 2 x biloks Cr + 7 x biloks O = 0
                    2(+1) + 2 x biloks Cr + 7 (-2)= 0
                                                   biloks Cr= +6


1 5 1