Tegese Abang Mbranang,adas pulawaras,adhem ayem,adi luhung, akal budi, amis bacin, amrik minging,andhap asor, angkara murka, angkat junjung, ajur ajer, apus krama, arum wangi , asih tresna, atut runtut, ayem tentrem.

Udah Itu Aja. Makasih :D

2

Jawabanmu

Jawaban paling cerdas!
2014-05-23T20:21:01+07:00
Abang mbranang ; abang mbanget
adhem ayem : urip tentrem
angkara murka : mangkel mbanget
arum wangi ; arum mbanget
andhap asor : rendah ati


4 3 4
2014-05-23T20:32:03+07:00
abang mbanget, urip tentrem
,mangkel mbanget, arum mbanget

,rendah ati
1 1 1