Setelah kerajaan kediri hancur akibat srangan pasukan mongol mka..
a. pasukan raden wijaya bergabng dgn pasukan kediri
b.pasukan raden wijaya diserang olh pasukan mongol
c.pasukan mongol dserang oleh pasukan raden wijaya
d.paskan mongol lngsg kembali ke ngrinya

2

Jawabanmu

Jawaban paling cerdas!
2014-05-21T19:54:47+07:00
A. Pasukan Raden Wijaya bwrgabung dgn pasukan kediri
kalo ud hancur kediriny masa gabung lagi? *saya bukan protes atau ap hanya bertanya* makasih sblmny
bukan pasukan kediri yg brgabung, tapi pasukan raden wijaya
oo, ok2 thanks atas infonyaa
samasama
2014-05-21T19:55:55+07:00
A.pasukan raden wijaya bergabung dengan pasukan kediri