Jawabanmu

2014-05-18T09:54:05+07:00

Ini adalah Jawaban Tersertifikasi

×
Jawaban tersertifikasi mengandung isi yang handal, dapat dipercaya, dan direkomendasikan secara seksama oleh tim yang ekspert di bidangnya. Brainly memiliki jutaan jawaban dengan kualitas tinggi, semuanya dimoderasi oleh komunitas yang dapat dipercaya, meski demikian jawaban tersertifikasi adalah yang terbaik dari yang terbaik.
Amarga Salah Paham
Sawijining dina…Ora kaya biasane Pras lan Pandu sing   kawentar minangka kanca raket iku meneng-menengan lan katon wis rong dina  ora guneman , amarga kuwi Yudha sing bocah anyar pindahan saka kutha nanging uga kerep srawung karo kekarone nyoba nengahi supaya paseduluran ing antarane bocah loro iku ora pedhot.“Pras, aku lihat-lihat wis rong dina iki  koq nggak bertegur sapa karo Pandu, memangnya kowe ono masalah ya karo Pandu?” pitakone Yudha nganggo basa jawa sing grothal grathul“ora koq Yud, ora ono apa apa” jawabe Pras singkat“ayolah Pras, ora usah ngapusi ..kalian kan sahabat, kanca kenthel malah kata Bu Guru, pasti ada sesuatu kan mmungkin wae aku bisa bantu” Yudha tetep ora nyerah mbujuki Pras supaya gelem crita“Yud,  sebenere pancen  aku karo Pandu wis ora sapa aruh rong ndina iki, tapi iki merga kabeh salahe koq, mosok buku diktat  sing disilih Pandu  ki ngakune wis dibalikke seminggu kepungkur , padahal kenyataane durung mbalik ning aku, nanging Pandu ngodro yen wis dibalikke pas dolan ning omah malah ganti nuduh aku pikun jan nggregetke tenan bocah iku” pungkasane Pras crita dawa“ooo…ngono to Pras, tapi memang nya sudah kamu cari ke tempat lain selain di meja belajarmu Pras, ya siapa tahu bukunya ketlisut dimana gitu?” Yudha nyoba takon kanthi ati-ati“apa kowe ya nuduh aku pikun, lali ndeleh buku ning endi to Yud?” Pras rada muring-muring ditakoni ngono“yo nggak gitu, aku kan cuman nanya…sapa ngerti gitu, ntar aku boleh kan main ke tempatmu, tak nyoba bantu kamu nyari sekalian belajar bareng kaya biasane, piye Pras?” pitakone Yudha“yo gak pa pa sih ,sinau bareng wae ning nggonku Yud” jawabe Pras“iya deh…sip. sampai ketemu ngko sore yo pras”***
Sejam sakdurunge….“dadi ngono critane Yud, mosok aku ki yo ngapusi to wong cetha cetha aku ki wis mbalikke bukune Pras koq pas aku dolan ning omahe““ooh gitu critanya Pan..hem mungkin saja Pras lupa lali kalau buku yang kamu pinjam wis mbok balikke yo” ujare Yudha“lagian Pras iku kan lalinan Yud, kowe ngerti dhewe kan muga muga sih bukune pancen ming ketlisut, aku yo dadi ora penak gara-gara buku dhewe dadi meneng menengan ngene, dikirane aku ora njaga amanah to”curhate Pandu maneh“ya sudah kalau gitu, nanti sore kamu ikut aku saja kita sianau bareng seperti biasanya, nanti sambil njelasin masalah ini biar selesai, gimana?”“yo wis aku melu wae Yud, aku yo bakal ngganti bukune yen pancen ora ono”***sore iku ing omahe Pras“Pandu, aku njaluk ngapura yo jebul buku diktat sing mbok balikke kae pancen wis tak tampa, tapi gara-gara tak nggo sinau bengi-bengi nganti keturon malah tiba ning ngisor dipan, dhek awan tak temu pas resik resik kamar…..maaf yo aku wis nuduh kowe rung mbalikke” Pras ngomong sinambi ndhingkluk nalika Pandu lan Yudha teka ing omahe“wah syukur nek ngono Pras, aku ki yo kepikiran terus, wis ora perlu isin . aku yo njaluk ngapura amarga ngenengke awakmu….kosong kosong yo Pras dhewe tetep kekancan to?” jawabe Pandu“he em ora ming kekancan tapi seduluran” Pras ngomong sinambi ngrangkul pandu“nah gitu donk…kalian kan sahabat baik, sudah seharusnya saling memaafkan dan berbaikan lagi seperti ini” Yudha katon seneng amarga usahane kasil“maturnuwun y Yud…kamu memang baik hati”ujare Pras lan Pandu bebarengan“okeee…sama-sama yuk….sinau bareng e ndang dimulai”
2014-05-18T11:29:38+07:00

Ini adalah Jawaban Tersertifikasi

×
Jawaban tersertifikasi mengandung isi yang handal, dapat dipercaya, dan direkomendasikan secara seksama oleh tim yang ekspert di bidangnya. Brainly memiliki jutaan jawaban dengan kualitas tinggi, semuanya dimoderasi oleh komunitas yang dapat dipercaya, meski demikian jawaban tersertifikasi adalah yang terbaik dari yang terbaik.
Ing dina minggu sekolah smp 1 permata nganakno sing jenenge pariwisata ing yogya. murid-murid dikon gawe kelompok. 1 kelompok ono 5 wong. yudi lan diko bingung goleki pasangane dhewe-dhewe. lan kayata ana sisa yaiku jarwo , udin ,lan kirno. kabeh siswa wis dicepaki kamar dhewe - dhewe. siswa liburan 3 dina. tekan yogya tengah wengi. kabeh padha manuju ing hotele. amarga murid-murid padha kesel, padha turu kabeh. esoke , murid-murid di jak ing taman pintar. bar iku ing pantai parangtritis. banjur balik ing hotel. kabeh padha cepak-cepak kanggo sesuk mulih. tiba-tiba yudi kelangan tab. dekne goleki ning endi-endi nanging ra ketemu. deweke ileng pas mau ning bus disileh karo udin. udin pancen bocah kere. banjur yudi takok udin. yudi"din , ning endi tab ku ? dek mau mok sileh tha?". "iya nanging wes tak balike karo kowe." saure udin. yudi " ora lah ngapusi koe, tab ku ilang iki." udi " sumpah aku ora nggowo opo maneh maling yud." yudi " halah ora usah ngeles tetep aku ra percaya!!" akhire yudi lan udin eneng-engan. esuk e kabeh padha menyang ing bus , amarga dina iki mulih.yudi lapor ing guru. banjur diumumake. banjur kabeh kanca - kanca padha goleki.jebule tab kui ono ing bangkune yudi dhewe. banjur yudi nyuwun ngapura karo udin yudi "din , sorry yo, aku wes nuduh kue." udin " ya gak papa kok makhlum." yudi lan udin rangkulan.

maaf kalau salah :)