Tolong terjemahin.

Dhek jaman biyen ing tlatah Rengel,Tuban para warga padha kangelan golek banyu ing mangsa ketiga. Apa maneh yen ing mangsa ketiga dawa, prasasat digawe ngombe ae kurang. Nuju ing sawijine dna, para warga padhakeangelan golek banyu. Banyu sumur wi padha asat. Taduran pari lan palawija padha garing, awit kekurangan banyu. Mulane, para warga padha golek banyu kanggo ngombe ing desa liya sing papan panggonane adoh banget. Akeh wong sing tilar donya, merga kurang pangan. Wektu iku ing tlatah rengel lagi mangsa paceklik. Awit kabeh tandur tuwuh ora bisa dipanen.sawah sawah pada nela, tanduran ing pategalan padha mati garing. Kanggo mangan saben dinane para warga padha mangan pala kependhem. Awit pari ing lumbung wis padha entek. Mulane, akeh warga sing kekurangan mangan.
Para warga banjur sowan menyang daleme sunan maja agung sing nalika seman misuwur jumeneng wali ing tlatah tuban. Para warga nyuwun sranamarang kanjeng sunan, supaya ing tlatah rengel diparingi sih kawelasansaka gusti Allah murah banyu,murah sandhang lan pangan. Kanjeng suan maja agung banjur tindak menyang desa renel. Kanjeng sunan rumangsa prihatinmarang pacoban kang dialami denig para warga. Wis akeh warga padha tilar donya, merga kurang mangan lan ngombe. Kanjeng sunan banjur ndonga nyuwun sih kewelasan saka gusti allah. Panjenengane banjur ngucap ake teken ing perenge sikil gunung, banjur ngendikan,’’banyu metua…! Dadia panggonan panguripane bulus lan iwak!’’ sawise teken dicabut saka lemah, ora let suwe banyu metu saka bolongan tilas tekene kanjeng sunan.
Bolongan mau suwe suwe Dadi gedhe lan growok memperkaya lambene guwa. Saka njero guwa kasebut mili banyu sing ing njerone akeh bulus lan iwak palong kang wujude beda karo iwak iwak umume. Saka clangape guwa kasebut mili banyu nganti adoh ngliwati desa rebgel. Para warga ora wani munasika marang bulus bulus lan iwak iwak sing urip ing papan mau, awit wedi marang wewalare kanjeng sunan. Banyu saka guwa kasebut oleh digunakake yen wis mili rada adoh saka clangeape guwa. Nganti saiki guwa kasebut isih agung, mili bening kena kanggo panguripane para warga ing tlatah rengel, tuban

1

Jawabanmu

Jawaban paling cerdas!
2014-05-15T18:32:52+07:00
di Rengel , Tuban kesulitan mereka menemukan air di musim kemarau . Apa lagi jika panjang dari musim kemarau , ketika dia bangun minum kurang. Aduk dalam dna , padhakeangelan air . Sumur wi kering . Bedsheets Taduran dan kering , karena ada kekurangan air . Oleh karena itu, warga sedang mencari air minum di desa berarti bahwa tempat ini terletak sangat jauh . Banyak orang meninggal , karena lebih sedikit makanan . Pada saat itu, Rengel daerah sulit . Untuk semua tanaman tidak bisa tumbuh beras dipanen.sawah pabrik BMW di bidang mereka kering . Untuk makan setiap hari mereka makan dari kerucut . Karena lumbung padi telah rendah . Oleh karena itu , banyak orang yang makan kekurangan.
Dia kemudian pergi ke rumah gadis besar maja bahwa ketika ia menjadi pencuri terlalu terkenal di interior . Jadi saya sranamarang kengerian , begitu cinta kawelasansaka Rengel memberi Allah air yang lebih rendah , pakaian yang lebih rendah dan makanan . Yorkshire Suan maja besar dan kemudian pergi ke desa Renel . Kengerian merasa percobaan prihatinmarang yang melibatkan denig warga . Ada banyak orang meninggal karena makanan dan minuman . Kengerian dan berdoa selalu kewelasan dewa . Lalu katanya , menyebutkan staf di kaki lereng gunung , lalu berkata , '' keluar dari air ... ! Menjadi kura-kura dan ikan Societas ! '' Setelah pendakian awal dari tanah , tidak bertahan lama air keluar dari lubang mantan staf kengerian .
Lubang di dalamnya lebih lama dan growok lagi sebagai besar memperkaya guanya . Dari dalam gua mengalir air di banyak kura-kura dan ikan ikan berbentuk Palong dengan ikan pada umumnya . Dari air gua clangape mengalir pergi melalui rebgel desa . Dia tidak berani membantu kura-kura kura-kura dan ikan , ikan yang hidup di dalamnya , karena takut kengerian wewalare . Air dari gua ini dapat digunakan jika aliran adalah sedikit dari gua clangeape . Sampai saat ini gua masih besar , arus yang transparan kepada warga Societas di Rengel



2 5 2