Jawabanmu

Jawaban paling cerdas!
2014-05-12T17:58:23+07:00

Ini adalah Jawaban Tersertifikasi

Jawaban tersertifikasi mengandung isi yang handal, dapat dipercaya, dan direkomendasikan secara seksama oleh tim yang ekspert di bidangnya. Brainly memiliki jutaan jawaban dengan kualitas tinggi, semuanya dimoderasi oleh komunitas yang dapat dipercaya, meski demikian jawaban tersertifikasi adalah yang terbaik dari yang terbaik.
Permainya dhusun kula

pantun awiti njene
njoged menyambut datangya enjang
ayam berkokok bersahutan
Petani njagi badhe kesabin

pantun ingkang ijem
jagi konjuk ing panen
Petani bersukaria
Beramai-ramai memotong pantun

Gemercik toya lepen
mekaten beningnya
kadosaken zamrud Khatulistiwa
punika alam dhusun kula ingkang permai.

2014-05-12T19:31:05+07:00
Lingkungan alam

alamku sing endah sanget..
disawang-sawang rasane adem sanget..
adem sanget ing atiku..
sejuke hawane nyenengke ati..

pemandangane apik ..
para kewan nyanyi..
sukete megal-megol..
marai atiku kesengsem..

duh gusti anugrahamu iki..
marai aku bersyukur marang sliramu..
aku cinta marang apa sing tak pandang iki..
ora bakal tak lalekake..

2 5 2