Jawabanmu

2014-04-29T08:41:23+07:00
Ruang sampel dadu 2 = {(1,2),(1,3), (1,5), (4,2), (4,3), (4,5), (6,2), (6,3), (6,5)}
ruang sampel dadu 1 = {(2,1) ,(2,4), (2,6), (3,1), (3,4), (3,6), (5,1), (5,4), (5,6)}
 titik sampel = 18
(sorry kalo salah)
Jawaban paling cerdas!
2014-04-29T09:18:34+07:00
Ruang sampel = 36
(1,1)(1,2)(1,3)(1,4)(1,5)(1,6) (2,1)(2,2)(2,3)(2,4)(2,5)(2,6) (3,1)(3,2)(3,3)(3,4)(3,5)(3,6) (4,1)(4,2)(4,3)(4,4)(4,5)(4,6) (5,1)(5,2)(5,3)(5,4)(5,5)(5,6) (6,1)(6,2)(6,3)(6,4)(6,5)(6,6)
Titik sampel yang salah satu mata dadu bilangan prima = 27
 (1,2)(1,3) (1,5) (2,1)(2,2)(2,3)(2,4)(2,5)(2,6) (3,1)(3,2)(3,3)(3,4)(3,5)(3,6) )(4,2)(4,3) (4,5) (5,1)(5,2)(5,3)(5,4)(5,5)(5,6) )(6,2)(6,3) (6,5)


1 5 1