Jawabanmu

2014-04-28T19:03:05+07:00
Kata pertamanya "nalika dina senen"
Jawaban paling cerdas!
2014-04-28T20:51:14+07:00

Ini adalah Jawaban Tersertifikasi

Jawaban tersertifikasi mengandung isi yang handal, dapat dipercaya, dan direkomendasikan secara seksama oleh tim yang ekspert di bidangnya. Brainly memiliki jutaan jawaban dengan kualitas tinggi, semuanya dimoderasi oleh komunitas yang dapat dipercaya, meski demikian jawaban tersertifikasi adalah yang terbaik dari yang terbaik.
"Nyabrang Dalan"
Nalika dina senen Laras lan Thinah padha mulih babarenga,. Amarga antarane sekolah lan omah ora adoh, mula ya mung padha mlaku bae. Anggone mlaku karo gogojeggan, tekan prapatan bocah loro mau weruh mbah Suta arep nyabrang dalan, amarga wis sepuh, mbah Suta bingung, ora wani nyabrang dhewe. Laras lan Thinah enggal enggal nulungi nyebrang dalan,
1 5 1