Jawabanmu

Jawaban paling cerdas!
2014-04-27T16:35:03+07:00
Ini buatanku sendiri sih, udah lama buatnya.
Temanya ttg pendidikan, tp lebih ke guru..

Silahkan di download! Enjoy reading ^o^
thanks :)
Sama-sama, jadikan jawabanku sbg jawaban terbaik yaa :) makasi
2014-04-27T16:43:56+07:00
Sumribit angin ngelus langit soreManuk sriti bali ing pucuking cemaraNganti tekaning wengi sing nyenyetGawang-gawang katon pasuryanmuGawe tambah kekesing angin soreTumlawung rasa kang ngulandaraWengi bakal tumeka manehBareng karo wewayanganmuKang bakal ngebaki impen petenging wengiLumaku turut petenging lurungBakal gawang-gawang campur mega-megaapa kudu tak buwang bareng karo lumingsiring wengi ?
thanks
oke
jawaban aku jadiin yg terbaik dong