Jawabanmu

2014-04-09T19:37:00+07:00
Buah Mangga 
Dibeli Yunus
Emang saya Bangga
Dapat nilai seratus



Cuman satu adanya
Jawaban paling cerdas!
2014-04-09T19:59:52+07:00
Cuaca gelap semakin redup
Masakan boleh kembali terang
Budi bahasa amalan hidup
Barulah kekal dihormati orang

Orang Daik memacu kuda
Kuda dipacu deras sekali
Buat baik berpada-pada
Buat jahat jangan sekali

Dayung perahu tuju haluan
Membawa rokok bersama rempah
Kalau ilmu tidak diamalkan
Ibarat pokok tidak berbuah


Pinang muda dibelah dua
Anak burung mati diranggah
Dari muda sampai ke tua
Ajaran baik jangan diubah









maaf kalog salah