Jawabanmu

Jawaban paling cerdas!
2014-04-08T20:26:47+07:00

Ini adalah Jawaban Tersertifikasi

Jawaban tersertifikasi mengandung isi yang handal, dapat dipercaya, dan direkomendasikan secara seksama oleh tim yang ekspert di bidangnya. Brainly memiliki jutaan jawaban dengan kualitas tinggi, semuanya dimoderasi oleh komunitas yang dapat dipercaya, meski demikian jawaban tersertifikasi adalah yang terbaik dari yang terbaik.
tetanggan

sunguh kaendahan
yen lingkungan resik 

Aja mengotor lingkungan
'll mangan lawas senjata

lingkungan banget sudhut kaca
lan wilayah cilik kanggo negara
yen waalaupun sethitik reged lingkyang
banjur negara ora bakal diangkat menyang negara resik.


semoga membantu :)
terima kasih
ya,sama-sama,jangan lupa tandai yg terbaik yang menurut kamu bagus :)
2014-04-08T21:50:35+07:00
Sabtu Bersih

Dina Setu ing wanci enjang
Suasono Tasih katon Remeng
Katambah Kluruk pitik kang gayeng
Katon Siswa SMP kang Nggrengseng

Wanci Sekolah miwiti pasinaon
 Katah siswa kang sami pitakon
Sabtu enjang kagem lingkungan kemawon
Kerja bakti resek pasinaon
Namung tekat saiyeg saeka kapti
Yambut gawe bareng kanthi senengen ati
Tansah sehat kang diupadi
Lingkungan sekolah kang tetep asri